Ada Aku Kisah!


Manuskrip Ada Aku Kisah!

DI LARANG COPY PASTE!

HAK TERPELIHARA

TEKAN 'SIGN IN' ANDA DI DALAM LIST KESAYANGAN SAYA EKK...

Sunday, May 15, 2011

KOMEN DARI PEMBACA UNTUKMU YUNA.......

KOMEN DARI PEMBACA
UNTUKMU YUNA.......
 :
 :

JUTAAN TERIMA KASIH DI UCAPKAN KEPADA PEMBACA UNTUKMU YUNA.. KARYA KE~7 SHAHRIAH ABDULLAH BERSAMA BUKU PRIMA... KOMEN DARI ANDA SEMUA AMAT DI ALU-ALUKAN... KONGSIKAN APA JUA KOMEN ANDA... SAYA SEDIA MENERIMA KOMEN-KOMEN TERSEBUT... AGAR PENULISANKU DI MASA AKAN DATANG AKAN DAPAT DI PERBAIKI LAGI.. TERIMA KASIH.. YAA..:):) HANYA ALLAH S.W.T SAHAJA YANG DAPAT MEMBALASNYA... TERIMA KASIH...:):)
*antara komen-komen dari pembaca di laman Facebook... ada juga yang tidak di tempelkan di sini.. akan datang Insyallah akan di masukkan jua di dalam blogs.. al-maklumlah takut terlepas pandang.. maaf yaa.. kepada komen yang tidak di paparkan.. akan saya kais lagi nanti...:):) terima kasih..:)
 :
 :
 :
‎"Tahniah, Congratulations.... Untukmu Yuna" sememangnyer best sangat Sha... Ksue suka bila semua feelings ada dlm satu novel ie sedih, geram, suka, duka, gembira, menyampah, sakit hati etc etc...& yg penting - happy endding (",)... Pssstttt.. Actually ksue ada/dah beli 4 novel extra tau.. 3buah telah dihadiahkan kpd guru kelas anak2 ksue sempena hari guru 2011 & sebuah lagi untuk wat balik KB - hadiah untuk kakak iparku... Semoga terus berkarya ye... Setia menanti baby Sha yg ke-8....jeng jeng jeng pasti lagi hebat (",)... x sabar ni...
about an hour ago · · 2 people
:
:

now ms 265 Untukmu YUNA - Shahriah Abdullah.......best sangat2... Start baca after Maghrib tadi teringat2 xleh nak stop baca lagi.....nak tahu nak tahu whats next....(",)
:
:

  • Ksue Chesu Antysu Toksu insyaallah bila habis baca baru ksue komen... Untukmu Yuna-best...ada sedih, menyampah, geram dan macam2 feelings dpt rasa. Boleh add Shahriah Abdullah Novelist d fb juga... Bnyk resipi dia best2...tempat cari idea apa nak masak ... 
    :
    :
novel untukmu yuna best..
May 8 at 8:43pm · ·
:
:
Assalamualaikum... hai kak,ehem2...saya Mawar Berduri...yg jumpa akk di PWTC hari tu ^_^
Nak masuk seminggu dah,baru saya berkesempatan tinjau2 page dan blog akk ni,amboi2 terpampang gambar sy dgn akk di blog akk tu ye hehe,mcm x pcaya jer..
emm,haa name sy Norhayati,akk panggil je sy yati atau t.. panggilan mesra hehe..
rasa seronok sanagat bila dapat jumpa akk dan bergambar bsama akk..n terharu bila akk peluk saya hik3..:D mcm x percaya je time tu.^_^
apa pun terima kasih juga buat akk kerana sudi layan saya dan jawap soalan sy yg x seberapa tu hehehe...
dan buat pengatahuan akk,saya sedang membaca buku terbaru akk tu...
buku akk tu sangat2 besttt...♥ ♥ ♥
walau pun sy x banyak mase,tapi sy tetap cari2 dan curi mase untuk baca buku "UNTUK MU YUNA" TQ akk ^_^
May 5 at 11:07pm · ·

  • 2 people like this.
  •   
    :
    :
    :
    syok ah kak sha untukkmu yuna,tahniah ya..tahniah.Walaupun x baca abis lagi..he he
    April 29 at 10:57am · ·



  • Faten An-nur InsyaAllah kak sha, tunggu ajelah..he he he:)
    May 2 at 9:52am · · 1 person

  • Shahriah Adilah Abdullah sabar menanti ♥
    May 2 at 2:53pm ·

  • :
    :
    Dura Han Suka ngan novel terbaru shasha,da berjaya memilikkinya...Friday at 9:55pm · · 1 person
    :
    :
    Maslina Mohd Aras nanti akan g kat kedai buku cari buku nie...tak sabar nak bacanya....April 24 at 10:35pm · · 1 person
    :
    :

    • Abd Rahman Kamil Yaacob Salam saya dah habis baca ms tsb.terasa sebak.bila ada kesempatan di book fair nnti saya akan beli. Mohon butiran lanjut yer
      April 19 at 11:20am · · 1 person
      :
      :
      Tahniah utk novelis SHAHRIAH ABDULLAH..."UNTUKMU YUNA"....best!!!.
      May 7 at 12:03pm


    • Shahriah Abdullah Novelis II TQ SO MUCH DIK...:):) KOMEN LER SIKIT YANG MANA TANG BESTNYA TU...:):)
      May 8 at 10:03pm

    • Mohd Ali Memang best bagi sesiapa yang membacanya dari awal hingga ke akhirnya. Jangan lompat-lompat ya.
      May 9 at 10:31am · 1 person
      :
      :



    • Faten An-nur May 9 at 7:04pm Report
      Salam sejahtera kak,moga sihat sentiasa. Saya dah habis baca novel Yuna tu dua hari lepas. Agak slow pembacaan kali ni, kesuntukan masa,tapi nak jugak baca. Akak tau,novel Yuna ni kan buat saya menyampah tau dengan watak2 kejam,terutama sekali mak ngah tu,menyampah..Macam manalah si Yuna tu boleh sabar ya? Kalau sayalah kan,mesti watak saya Jannah tu..Hmm,kesian Jannah. Memang terkesanlah kak watak2nya..
      DAto' darwish tu pun saya bengang kak, ha ha lembab sangat orangnya. Mudah kena hasut dengan orang.. Kalaulah di alam realiti, dato' darwish ni mudah aje kena tipu. huhu..pergh beremosinya saya. Kalau saya nak komen watak2 yang ada dalam kepala ni, memang lebar sangat kak,saya ringkaskan sikit ya..
      Saya sangat suka gaya penulisan kak sha, tak banyak bunga (sy mmg x suka bunga2 sangat,maklumlah student sains ha ha), bahasa yang mudah difahami. Cuma ada sedikit typing error.mungkin kak sha tak berapa perasan, tapi saya ada perasan. Nak review balik kang kene belek balik novel tu. Apa2 pun, syabas ya kak sha..:) Sebelum tamat ni, nak tanye..novel2 kak sha yg lain2 tu mmg sambung2 ke, atau lain2 cerita? Pasal saya ada nampak dua buku yg saya x da,secalit syg dengan sribu rindu untukmu ke?Mcm tulah..:) 
      :
      :
      Noor Absam April 26 at 2:59pm  
      salam kak shah...la ni noor tgh mengadap untukmu yuna..alahai kak..banjir dibuatnya..kesian kt yuna...paling benci kt mak ngah munah..nasib baik dh mati..hehehee...best kak..citer ni..tahniah..
      :
      :
      Noor Absam April 30 at 12:20pm  
      hai kak...dh tamat dh untukmu yuna...mmg sian kt yuna tu..dh kawin pun masih malang nasib dia...xsangka datin roky tu jahat...gila harta..padan muka!!..mati gak akhirnya..hahahaaaa(gelak jahat)..hehehe..apapun novel baru akak ni mmg menarik.. 
      :
      :
      Terima Kasih....saya baru habis baca UNTUKMU YUNA...best,!!..Tahniah....
      May 7 at 5:16pm · · · See Friendship
      :
      :
      :
      Farah Hairuddin salam...akak!!sye dah abes baca novel tu dalam masa 3 jam stgh..best sgt!berapa kali menangis ntah .sya ksian sgt kt yuna.huhu...apa pun,novel ni best..plus sye suka nama damian.thanks akak!~May 4 at 5:23pm · · 1 person
       :
      :


      • Tie Tinie kak sha.. buku dah baca... best.. tapi geram+sakit hati+menyampah=semuan pakej ada.....
        17 minutes ago · · 2 people

      • Ksue Chesu Antysu Toksu hihihi... Bnyk rest ye Tie... Tidur je@layan tv. Betul ksue pun tengah geram dgn Dato'Darwish ni...
        13 minutes ago · · 1 person

      • Tie Tinie hahahha... tu la kak bongok sangat.. si roky & maknagh tu sama jer.. bburuk perangai... yg yuna pulak tuu ngok terlebih... baik sangat .... kalau tie.. dah lame diaorg tuy kena... sakit hati betul.... geram...
        10 minutes ago · · 2 people
      • :
        Ksue Chesu Antysu Toksu ye samalah kita...but kena faham gak keadaan Yuna... Self confidence dia very low sejak kecil sebab tu dia jadi camtu.... Tie, bagi komentar kat link Sha yg satu lagi bab novel ni... Ksue kena out jap... Nanti kita chiter lagi...bye...
        5 minutes ago · · 1 person
      :

      TERIMA KASIH KEPADA SEMUA TEMAN-TEMAN YANG SUDI MELUANGKAN MASA MEMBERIKAN KOMEN YANG CUKUP SAYA HARGAI...:):) KEPADA YANG LAIN TU... YANG MANA PERNAH MEMBACA KARYA SHAHRIAH ABDULLAH TU.. JANGAN LUPA BERIKAN KOMEN ANDA YAA.. TQ SO MUCH..:):)
      :
      :
      :
      SALAM KASIH SAYANG DARIKU UNTUKMU....
      :
      :
      :
      :
      :
      BERSAMBUNG......
     

No comments: