Ada Aku Kisah!


Manuskrip Ada Aku Kisah!

DI LARANG COPY PASTE!

HAK TERPELIHARA

TEKAN 'SIGN IN' ANDA DI DALAM LIST KESAYANGAN SAYA EKK...

Wednesday, June 27, 2012

Sajian Istimewa Shahriah Abdullah Telah Di Ulang Cetak!


Assalammualaikum...

Syukur Alhamdulillah... dengan limpah kurnia YANG MAHA ESA... petang tadi, menerima panggilan dari Editor @ Grup Buku Karangkraf... Cik Adik cantik manis.. Cik Noor Shawati Che Razali telah menyampaikan khabar gembira... :)

Syukur Alhamdulillah... Buku Resipi Sajian Istimewa Shahriah Abdullah.. yang di terbitkan pada bulan Mei 2012 telah di ulang cetakan yang KEDUA! Syukur Alhamdulillah... Terima Kasih Ya, ALLAH!

Jutaan terima kasih juga ingin kuucapkan buat semua peminat Karya Shahriah Abdullah yang selama ini menyokong Karya-karyaku yang 8-buah itu. Hanya  ALLAH SWT sahaja yang dapat membalasnya.. Amin.. Yarabbalamin... :)


Di kesempatan ini juga inginku kongsikan RASA TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA... buat semua rakan-rakan jauh dan dekat, kepada yang mengenali diri ini walaupun hanya di alam maya ini... walaupun tidak pernah bersua.. namun anda semua tetap dekat di hati ini... cecewaahhh TERIMA KASIH.. :)

TERIMA KASIH BUAT BLOGGER KESAYANGANKU JUGA.. KERANA TELAH BERSUSAH PAYAH MEMBUAT N3 KHAS BUAT SAJIAN ISTIMEWA SHAHRIAH ABDULLAH :)
iaitu....

Nuffnang Ads


dan juga seorang lagi blogger kesayangan i... 

 



dan seorang lagi blogger cun melecun....

MAMA Erin & IFA




Beliau adalah antara blogger yang i kenal di alam maya ini yang telah membuat N3 khas tentang Sajian Istimewa Shahriah Abdullah.. ada lagi beberapa kawan blogger tetapi i terlepas pandang.. jika ada silalah inbox i yaa.. sukacita penuh berbunga-bunga :) Semestinya ingin ku abadikan di dalam blogs penulisanku ini.. terima kasih semua.. sayang sangat kat you all semua tau.. muahzzz :)


Dan untuk makluman semua.. sekarang ini Shahriah sedang giat menyiapkan sebuah lagi manuskrip buku resipi yang lebih mantap lagi! lebih mencabar! dan yang penting.. segala masakan yang bakal ku sajikan nanti itu MUDAH, RINGKAS, CEPAT, JIMAT BELANJA DAN LAZAT!

Insya-ALLAH... dengan berkat usahaku yang tidak pernah kenal erti jemu... semestinya.. anda semua adalah nadi buatku untuk terus maju kehadapan dengan resipi yang lebih mantap khas buat semua yang cintakan dunia kulinari... :)


Jangan lupa dapatkan Karya-Karya Shahriah yang lain tu ya!

Assalammualaikum.. jumpa di lain N3 ya...
Terima Kasih.. salam sayang dariku..
Shahriah Abdullah

TATA!!



4 comments:

Choco Ani said...

Tahniah Sha.. Kak Ani tumpang gembira dan bangga dgn kejayaan Sha.. keep it up..

Shahriah Abdullah Novelis said...

Syukur Alhamdulillah.. terima kasih Kak Ani cayangkuu.. muahzzzz... :)) cayang dia sangat!

MAMA ERIN IFA said...

Alhamdulillah...tahniah sha..x sabar nak tunggu buku resepi yang terbaru pulak lepas ni...

Salmi Khairil said...

alhamdulilah...tahniah kak, happy for u