Ada Aku Kisah!


Manuskrip Ada Aku Kisah!

DI LARANG COPY PASTE!

HAK TERPELIHARA

TEKAN 'SIGN IN' ANDA DI DALAM LIST KESAYANGAN SAYA EKK...

Wednesday, June 20, 2012

Kerana Sebiji Epal Karya ke ~ 8 Terbaru dan Terkini


Syukur Alhamdulillah... Kerana Sebiji Epal Karya Shahriah yang ke ~ 8 bersama Buku Prima telah menduduki carta TOP TEN selama 4 minggu berturut-turut. *maaf jika kurang tepat* info di kongsikan dari laman Facebook BUKU PRIMA @ GRUP BUKU KARANGKRAF.

Terima kasih kepada semua peminat Karya Shahriah Abdullah.. sokongan anda adalah nadi UTAMA buat Shahriah ingin terus berkarya dan menghasilkan karya yang lebih mantap lagi di masa akan datang.. Jangan lupa Shahriah sekarang ini sedang giat menulis skrip yang terbaru.. lebih mantap dan lebih menghiburkan semua peminat Novel.. Insya -ALLAH... Wallahualam~


Hari ini Shahriah terpanggil untuk berkongsi sedikit sebanyak tentang KERANA SEBIJI EPAL... memandangkan Karyaku yang ke ~ 8 mendapat sambutan dari pembaca di luar sana.. Terima kasih semua..:) Hanya ALLAH SWT sahaja yang dapat membalasnya.. Aminn..:)



Sebenarnya KERANA SEBIJI EPAL adalah salah satu Karya yang paling banyak memberi sejuta kenangan buat diri ini suatu ketika dulu. Kisah dan tauladan.. berkisar tentang kisah kehidupan sebenar dari diari seorang insan.. yang bernama NAJLA *bukan nama sebenar*.


Begitu banyak rintang yang terpaksa NAJLA lalui. Lepas satu-satu dugaan yang terpaksa NAJLA lalui dengan penuh duri dan ranjau. Setiap sinar kebahagiaan yang datang bertandang hanya sebentar sahaja dapat NAJLA cicipi. Kehidupan rumahtangga yang di bina hancur berkecai dek insan ketiga yang begitu BERDENDAM DAN BENCI terhadap kebahagiaan yang di kecapi oleh NAJLA.


Herman, Khairi, Datuk Nordin, Doktor Ikmal adalah insan yang penting di dalam hidup NAJLA. Setiap impian hancur, tidak pernah ada yang kekal bahagia berpanjangan. Setiap pertemuan, pasti akan ada perpisahan... tetapi perpisahan yang terpaksa NAJLA tanggung begitu beronak dan berduri... penuh tragis! Penuh Misteri!


Kenapa NAJLA terlalu bodoh?? kenapa di biarkannya sahaja Ernita merampas Herman dari dirinya?? Sedangkan Herman itu suaminya yang sah! Kenapa NAJLA tidak pernah berdendam terhadap ERNITA??? sedangkan ERNITA punca... KERANA SEBIJI EPAL... misteri!


Kisah benar??? Kisah cinta penuh tragis.. kisah kasih sayang di balas TUBA??? kisah DENDAM PENUH KEBENCIAN???

Segalanya terjawab di dalam KERANA SEBIJI EPAL..


Jangan lupa dapatkan juga Karya-karya Shahriah yang lain.. setiap karya ada kisah di sebaliknya... tidak sama! tidak serupa! Telah berada di pasaran!!!


SAJIAN ISTIMEWA SHAHRIAH ABDULLAH

Buku resipi pertama setelah meninggalkan Gelanggang MasterChef Malaysia

Juga telah berada di pasaran!!

JANGAN LUPA JUMPA SHAHRIAH ABDULLAH DI :


MPH BOOK STORE 

Alamanda,
Alamanda Shopping Centre,
Jalan Alamanda, Precint 1,
62000 Putrajaya,
Wilayah Persekutuan

Tarikh, Hari & Waktu 

24HB JUN 2012

AHAD

2:00 Petang ~ 3:00 Petang




Semestinya.. ada cenderahati istimewa buat semua yang hadir pada hari itu... kepada sesiapa sahaja yang mendapatkan Karya dan tanda tangan Shahriah!

*gambar hiasan*


Terima Kasih Semua..:))

Jumpa di sana!

Assalammualaikum..:)


3 comments:

~Sweet Honesty~ said...

kakk..nak carikla novel2 akak nee.. sya ne mmg hantu novel..(^__^)

Shahriah Abdullah Novelis said...

Tq so much Sweet... :)) Wahh hantu Novel yaa.. tak pe jangan hantu sebenar tau akak ni penakut orangnya! heehe.. tq muahzzzz cayang dia

Choco Ani said...

Tahniah Shaaaa moga semuanya berjalan dgn lancar.. ;)