Ada Aku Kisah!


Manuskrip Ada Aku Kisah!

DI LARANG COPY PASTE!

HAK TERPELIHARA

TEKAN 'SIGN IN' ANDA DI DALAM LIST KESAYANGAN SAYA EKK...

Wednesday, April 20, 2011

UNTUKMU YUNA KARYA KE ~ 7 SHAHRIAH ABDULLAH

 
♥ UNTUKMU YUNA ♥
 ♥ KARYA SHAHRIAH ABDULLAH YANG KETUJUH BERSAMA BUKU PRIMA AKAN BERTEMU DENGAN ANDA SEMUA DI PWTC! JANGAN LUPA DAPATKAN!!! JUMPA SAYA SHAHRIAH ABDULLAH DI PWTC PADA 30HB APRIL 2011, HARI SABTU JAM 10 PAGI... SLOT KHAS BERAMAH MESRA DENGAN SAYA!!! JUMPA SAYA TAUU!!! ADA CENDERAHATI BUAT SEMUA TANPA HAD!!! SIAPA CEPAT D...IA... DAPAT!!! ♥

MUKA SURAT 114... 115...

     "Hoi! Nak ke mana pulak tu?"
    Langkah kakinya yang lemah terhenti. Juliana tidak jadi masuk ke dalam bilik. Dia tahu tugasnya, tetapi dia perlu salin pakaian sekolah dan solat dahulu, kerana waktu Zohor hanya tinggal sedikit sahaja lagi.
    "Sa...saya nak tukar baju dan solat dulu Mak Ngah."
  Tergagap-gagap suara Juliana bercakap. Tubuhnya menggeletar, bibirnya yang kering mengelupas terketar-ketar bila bercakap. Dia takut!
   "Amboi, amboi, dah pandai nak buat suka hati kau aje ya. Mari sini! Nah! ambik ni!"
   Mak Ngah Munah terus memulas lengan Juliana. Kemudian digonyohnya muka Juliana yang pucat lesi dengan bungkusan ubat-ubatan yang dihulurkan Cikgu Rahmat tadi. Berterabur pil-pil di atas lantai. Tak puas dengan itu, dia sentap tudung Juliana sehingga terburai rambut. Sakit betul hatinya.
   "Kau ni kan, nak kena ajar cukup-cukup. Sakit konon. Kau ni memang nak menggatal dengan cikgu kau tu, kan!
Nak minta simpati. Kau nak goda cikgu kau, lepas tu bila dia kahwin dengan kau, kau pulak kikis harta dia, kan?"
Mak Ngah Munah menampar-nampar pipi Juliana. Kanan dan kiri pipi itu ditamparnya sekuat hati.
   "Lepas ni, kau nak buat apa lagi? Pergi balai polis? nak adu apa aku buat kat kau. Berani kau mengadu. Mampus aku kerjakan, Eee...aku geram betul! Benci aku tengok muka kau tahu tak!"
  Ngah Munah menunjal-nunjal dahi Juliana bertubi-tubi. Kemudian dia meludah ke lantai. Bertepek air liurnya. Lalu dia genyeh muka Juliana ke atas lantai, biar muka Juliana berlendir dan penuh dengan ludahnya.
  "Kau dengan adik kau sama aje! Menyusahkan hidup aku! Menambahkan malang kau tahu tak! Aku benci dengan kau!!!"
KARYA KETUJUH SHAHRIAH ABDULLAH BERSAMA BUKU PRIMA... ♥ UNTUKMU YUNA

No comments: