Ada Aku Kisah!


Manuskrip Ada Aku Kisah!

DI LARANG COPY PASTE!

HAK TERPELIHARA

TEKAN 'SIGN IN' ANDA DI DALAM LIST KESAYANGAN SAYA EKK...

Thursday, March 31, 2011

TERIMA KASIH ALLAH... PENGORBANANKU MEMBUAHKAN HASILNYA... UNTUKMU YUNA


TERIMA KASIH ALLAH... PENGORBANANKU MEMBUAHKAN HASILNYA... UNTUKMU YUNA...
ASSALAMMUALAIKUM... kawan-kawan... lama dah tak updates blogs penulisanku ini.. macam biasalahkan.. blogs ini hanya ku khaskan untuk penulisan sahaja.. maka segala apa jua aktiviti harian akan ku up date sentiasa di BLOGS yang lagi 5 buah tu ekk... okay sebelum i menyimpang....  
TERIMA KASIH ALLAH... PENGORBANANKU MEMBUAHKAN HASILNYA... UNTUKMU YUNA...
 AKHIRNYA... UNTUKMU YUNA.. SELAMAT DI LAHIRKAN.. walaupun kelahirannya belum cukup bulan hehee.. sebab sekarang ni masih di dalam proses percetakan.. yang dah siap... EDIT DAN COVER sahaja.. so sebarang info terkini semestinya akan shasha update sentiasa di sini ekk... 

Untukmu Yuna... 
~SINOPSIS~
*di bahagian BELAKANG cover novel*

UNTUKMU YUNA
UNTUKMU YUNA
Juliana dan Jannah dibela oleh Encik Bashir dan Puan Kamsah yang tidak mempunyai anak. Setelah kematian Puan Kasmah, kehidupan Encik Bashir dan kedua-dua anak angkatnya kian terhimpit. Encik Bashir terpaksa menyerahkan Juliana dan Jannah di bawah jagaan Mak Ngah Munah.Semenjak itu, kehidupan Juliana dan Jannah umpama neraka. Mereka kerap didera oleh Mak Ngah Munah. Hasmudi, pelajar yang baru berpindah ke kampung itu telah menaruh hati dengan Juliana. Hubungan mereka terputus begitu sahaja setelah Mak Ngah Munah mendera Juliana dengan hebatnya. Setelah kematian Mak Ngah Munah dan Jannah, Encik Bashir telah menjodohkan Juliana dengan seorang duda bernama Dato’ Darwish. Semenjak itu, jiwa Juliana sepi, kosong walaupun harta menggunung di depan mata. Hasmudi hadir semula di dalam hidup Juliana. Menagih cinta yang terputus di tengah jalan. Konflik apakah yang berlaku seterusnya?
UNTUKMU YUNA.... AKAN BERTEMU ANDA SEMUA....
pada... PESTA BUKU SEDUNIA DI PWTC APRIL NANTI.. SO JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MENAMBAH KOLEKSI NOVEL ANDA YAA... SEMESTINYA... UNTUKMU YUNA TIDAK AKAN MENGHAMPAKAN ANDA SEMUA.. kerana cerita tentang YUNA... memangku tulis buat semua peminat dan juga pembaca novel yang ku hormati..

JANGAN LUPA! UNTUKMU YUNA....

JUMPA SAYA DI PWTC DI DEWAN KARANGKRAFT
30 APRIL (SABTU)
TEPAT JAM 10 PAGI...
SLOT BERAMAH MESRA BERSAMA SHAHRIAH ABDULLAH...
AKAN AKU KONGSIKAN KEPADA SEMUA.. PAHIT MANIS SEMENJAK BERGELAR NOVELIS.. DAN JUGA SEPANJANG BERKARYA....
KAU MAWARKU...
CINTA NAJLA...
SETITIS KASIH...
SECALIT SAYANG...
KAU TERCIPTA UNTUKKU...
SERIBU RINDU UNTUKMU...
DAN KINI....
TERBARU...
KELAHIRAN CAHAYAMATAKU YANG KE 7!
UNTUKMU YUNA...

KHAS BUAT ANDA SEMUA... JANGAN LUPA BERTEMU KITA DI PWTC NANTI YAA... AKAN KU UP DATEKAN SENTIASA SEGALA INFO TERKINI TENTANG DUNIA PENULISANKU... HANYA KERANAMU... TANPAMU.. SIAPALAH AKU... *AYAT GEDIKS!* muahahaa..

jaga diri.. senyum selalu...:):)

Shahriah Abdullah Novelis.... mencatatkan sesuatu... BERSAMBUNG.....

INGAT UNTUKMU YUNA.. KHAS BUATMU..:):)

TATA!!!
 

No comments: